FAQ - Visbiežāk uzdotie jautājumi

Vai apģērba krāsa ir tāda pati kā fotoattēlā?

Diemžēl šis ir ļoti sarežģīts jautājums.Mēs darām visu iespējamo, lai mūsu iesniegtie fotoattēli atspoguļotu produktu faktisko izskatu, tomēr monitorā redzamā krāsa ir atkarīga ne tikai no paša fotoattēla, bet arī no monitora iestatījumiem, matricas utt. Bieži viena un tā pati fotogrāfija uz vairākiem monitoriem var izskatīties atšķirīgi.

Es neesmu pārliecināts, kuru izmēru izvēlēties. Ko darīt?

4F interneta veikalā mums ir aptuvena tabula ar izmēriem, kuru atradīsiet produkta lapā (tieši virs izmēru variantiem), ar nosaukumu KĀ PIELĀGOT IZMĒRU? Ja jums nepieciešami konkrēta produkta precīzi izmēri centimetros, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas biroju rakstot uz e-pastu: info@4fstore.lv

Kādai vajadzētu būt parolei (burtu skaits, cipari, īpašās rakstzīmes)?

Parolei jāsastāv vismaz no astoņām rakstzīmēm, un tajā jābūt vismaz trim no četriem rakstzīmju veidiem:

mazie burti

lielie burti

cipari

speciālās rakstzīmes.

Paroles paraugs, kas izveidots atbilstoši iepriekšminētajām vadlīnijām: JaunaParole!@34

Es nevaru pieteikties. Kas man jādara?

Noklikšķiniet Jūs nevarat atcerēties paroli?, lai atiestatītu paroli, un pēc tam sekojiet tālākām norādēm. Ja paroles atiestatīšana nepalīdz. Mēģiniet pieteikties, izmantojot privāto režīmu.Lai to izdarītu, attiecīgajai pārlūkprogrammai nospiediet šo taustiņu kombināciju:

Chrome:CTRL+SHIFT+N

Firefox:CTRL+SHIFT+P

Opera:CTRL+SHIFT+N

Safari:Izvēlieties File > New Private Window

Edge / Internet Explorer:CTRL+SHIFT+P

Ja šis risinājums palīdzēja, notīriet pārlūkprogrammas sīkfailus.

Ja, neskatoties uz iepriekšminētajām darbībām, joprojām rodas problēmas ar pieteikšanos, savā pārlūkprogrammā izdzēsiet veco paroli.

Ko darīt, kad e-pasta paziņojums ar paroles atiestatīšanas saiti netiks saņemts?

Paroles atiestatīšanas saitei jāatnāk uz norādīto e-pasta adresi.E-pasta serveru slodzes dēļ tas dažreiz prasa dažas minūtes.Ja iesūtnē to nevarat atrast, pārbaudiet mapi SPAM.

Kā atiestatīt paroli?

  1. Noklikšķiniet šeit, lai atiestatītu paroli. Ievadiet savu e-pasta adresi, kuru izmantojāt konta reģistrēšanai.Pēc tam klikšķiniet pogu "NOSŪTĪT".

  2. Piesakieties iepriekšējā solī norādītajā e-pasta kontā un atrodiet ziņojumu "Paroles atiestatīšana 4F", kura sūtītājs ir info@4fstore.lv. Atveriet to un noklikšķiniet uz "NOTEIKT JAUNO PAROLI".

  3. Pēc novirzīšanas uz lapu, laukā "Jauna parole" ievadiet jauno paroli, pēc tam vēlreiz ievadiet to nākamajā laukā "Apstiprināt jauno paroli" un noklikšķiniet uz "Noteikt jauno paroli".

Kur es varu atrast saiti, kas apstiprina konta reģistrāciju

Uz e-pasta adresi, kas norādīta reģistrācijas laikā, tiks nosūtīta apstiprinājuma saite.Ja iesūtnē to nevarat atrast, pārbaudiet mapi SPAM/mēstules.

Ko man dod konta izveidošana?

  • 5% atlaide pilnas cenas produktiem
  • Pieeja pasūtījumu vēsturei
  • Vienkāršāka pasūtījumu veikšana

Kur atrast pārdošanas dokumentu?

Pasūtījuma pārdošanas dokumentu - rēķinu vari atrast savā e-pastā, kas ir piesaistīts pasūtījumam, vai, ja pasūtījumu veici kā reģistrējies klients, to vari lejupielādēt, ieejot savā 4F kontā un noklikšķinot uz sava pasūtījuma. Apakšā redzēsi iespēju "lejupielādēt dokumentu".

Vai man jāreģistrējas, lai veiktu pasūtījumu?

Nē. Reģistrācija ir brīvprātīga. Tomēr mēs ļoti iesakām izmantot reģistrācijas iespēju, jo tai ir vairākas priekšrocības.

Cik ilgi jāgaida pasūtījuma piegāde?

Mēs cenšamies apstrādāt visus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Lielāko daļu pasūtījumu mēs nosūtām vienas darba dienas laikā pēc pasūtījuma iesniegšanas, dažreiz mums izdodas nosūtīt pasūtījumu tajā pašā dienā, kad tas ticis iesniegts. Tomēr maksimālais pasūtījuma apstrādes laiks ir 3 darba dienas + 2 dienas, kas nepieciešamas kurjeram, lai piegādātu sūtījumu. Gadījumā, ja pasūtījumi ir apmaksāti iepriekš (ar karti, bankas pārskaitījumu vai naudas pārvedumu), pasūtījuma apstrāde tiek uzsākta pēc maksājuma iegrāmatošanas (t.i., līdzko mēs saņemam informāciju par to, ka nauda par pasūtījumu ir sasniegusi mūsu uzņēmuma kontu).

Ko man dod reģistrācija?

Konta izveidošana dos jums daudz priekšrocību, tostarp:

1. 5% atlaide pilnas cenas produktiem.

2. ātra piekļuve informācijai par jūsu veiktajiem pasūtījumiem un to realizācijas statusam.

3. nav nepieciešams aizpildīt veidlapu ar informāciju katra pasūtījuma piegādei (jums tikai jāpiesakās pirms pasūtījuma veikšanas).

4. iespēja patstāvīgi iesniegt atdošanas/reklamācijas pieprasījumu.

5. iespēja rediģēt savus datus (ieskaitot paroles maiņu).

Kas man jādara, ja man piegādāja bojātu sūtījumu?

Ja piegādāts sūtījums ir bojāts, nekavējoties kurjera klātbūtnē sastādiet ziņojumu par zaudējumiem un informējiet mūs par situāciju, sūtot ziņojumu uz adresi: info@4fstore.lv

Ja nopirktā prece man neder, vai es to varēšu atgriezt?

Jā, tas ir iespējams.Jāatceras, lai atpakaļ nosūtītajai precei nebūtu lietošanas pazīmju, tai jābūt visām etiķetēm, un nedrīkst pārsniegt 30 dienu atgriešanas periodu. Precīza informācija par to, kas ir jādara, lai veiksmīgi atgrieztu preci, tiks nosūtīta uz e-pastu.

Ja izvēlaties sūtījumu atgriezt patstāvīgi, lūdzu, saglabājiet atgrieztā sūtījuma izsekošanas numuru.

Vai ir iespējama personiska paņemšana?

Diemžēl nē.Veikalu struktūra ir izkliedēta (t.i., veikala birojs atrodas citur, kases un grāmatvedības nodaļa atrodas citur, un noliktava atrodas citur), un tas neļauj personīgi saņemt preces un norēķināties par nodoto pasūtījumu.

Vai jūs sūtāt pakas pa pastu?

Nē. Visi pasūtījumi tiek nosūtīti ar kurjeru firmu DPD.Tā rezultātā savus pasūtījumus jūs varat saņemt ļoti ātri, turklāt šis risinājums ļauj jums izsekot savam sūtījumam pārvadātāja vietnē.

Ko nozīmē mana pasūtījuma statuss? Kā izprast pasūtījuma realizācijas soļus?

Pasūtījuma realizācijas laikā saņemsiet vismaz trīs statusus, kā piemēram:

a) "jauns pasūtījums - gaida izpildi" - tas ir statuss, kuru pasūtījums saņem automātiski, tiklīdz sistēma to ir reģistrējusi;

b) "gaida samaksu" - šo statusu piešķir tikai pasūtījumiem, kuros maksājuma veids ir priekšapmaksa; tas nozīmē, ka maksājums vēl nav saņemts un iegrāmatots sistēmā, pasūtījuma realizācija ir apturēta līdz maksājuma saņemšanai;

c) "notiek pasūtījuma realizācija" - veikala darbinieki veic pasūtījuma komplektēšanu (priekšapmaksas gadījumā šis statuss nozīmē, ka pasūtījums ir apmaksāts);

d) "sūtījums nosūtīts" - pasūtījums tika sakomplektēts un sūtījums nodots kurjeru firmai;

e) "pasūtījums precizēšanas laikā" - statuss tiek reti izmantots, pasūtījums to saņem tikai tad, ja nav iespējams izpildīt pasūtījumu, nesaskaņojot dažus jautājumus ar klientu (tas nozīmē, ka veikala darbinieki ir mēģinājuši sazināties ar klientu pa e-pastu vai tālruni un gaida viņa lēmumu);

f) "pasūtījums realizēts" - statuss, kas tiek piešķirts, kad sūtījums tiek piegādāts un kurjers iemaksā apmaksu uz veikala kontu (statusam ir tikai informatīva nozīme);

g) "pasūtījums atcelts" - statuss, kas piešķirts katram pasūtījumam, kurš netika izpildīts (neatkarīgi no atcelšanas iemesliem);

h) "pasūtījums nepaņemts" - statuss, kas piešķirts pasūtījumiem, kurus veikals ir realizējis un kurus klients nav pieņēmis.

Saņēmu bojātu paku. Ko man darīt?

"Ja sūtījums piegādes brīdī ir redzami bojāts, Jūs varat atteikties pieņemt paku vai kopā ar kurjeru aizpildīt bojājuma protokolu. Ja trūkst vai ir bojāta kāda pasūtījuma daļa, lūdzu, sazinieties ar mums 24 stundu laikā no piegādes brīža. Rakstiet ziņu norādot pasūtījuma numuru, pievienojot pierādījumus (foto) un bojājuma protokolu, lai var tikt reģistrēta sūdzība.

Vai veikalā piedāvātais produkts ir pieejams noliktavā vai arī tas ir jāgaida?

Visi piedāvātie produkti ir pieejami.Ja kāds produkts ir izpārdots, tas tiek izņemts no piedāvājuma, un jūs nevarat to pasūtīt.

Vai es varu izvēlēties piegādes laiku vai norādīt dažādas piegādes adreses atkarībā no plānotā piegādes laika?

Standarta kurjerpiegāde nedod iespēju izvēlēties piegādes laiku (uz to neattiecas piegādes laika garantija). Tāpēc mēs nevaram garantēt konkrētu piegādes laiku. Alternatīvas piegādes adreses nevar ievietot.

Ko darīt, ja nesanāk maksājums caur Przelewy24?

Visbiežāk, maksājot ar karti, klienti sastopas ar grūtībām gadījumos kad:

  • tiek izvēlēta nepareiza maksājumu karte (apmaksu var veikt ar VISA vai mastercard sarkans un oranžs aplis uz balta fona),
  • kartes derīguma termiņa laukā gada skaitlis ievadīts tikai ar 2 cipariem (ir jāievada 4 cipari, piemēram 2023),
  • tiek atzīmēts lodziņš reģistrē mastercard masterpass sistēmā (šo lodziņu nav jāatzīmē).

Konta numurs

Ja tehnisku iemeslu dēļ nevarējāt samaksāt par pasūtījumu, varat veikt tradicionālu pārskaitījumu uz mūsu bankas kontu, pārskaitījuma nosaukumā norādot sava pasūtījuma numuru:

EURO
PL77 1090 1665 0000 0001 4385 8849
BIC(SWIFT): WBKPPLPPXXX

(OTCF S.A. ul. Saska 25C, 30-720 Kraków, Polija)

Vai es varu atgriezt izpārdošanā esošās preces?

Jā. Atgriešana attiecas arī uz precēm, kuras pašlaik ir apņemtas ar promoakcijām.

Vai preču atgriešana notiek uz mana rēķina?

Mūsu internetveikalā preces var atgriest 30 dienu laikā no to saņemšanas brīža. Bezmaksas atgriešana ir pieejama reģistrētiem lieltotājiem caur savu kontu (Mans konts-mani pieteikumi-pieteikt atgriešanu) Ja Jums nav klienta konta, informējiet par vēlmi atgriest preci, rakstot ziņu e-pastā info@4fstore.lv.

Vai es varu apmainīt produktu pret citu krāsu/izmēru/modeli?

Diemžēl mums nav tiešas apmaiņas opcijas.Ir jāveic standarta atgriešana un pēc tam var veikt jaunu pirkumu.

Nosūtīt jautājumu:
:
:

* obligāta rubrika